Deprecated: mysql_pconnect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/hecge/public_html/_manager/bootstrap.php on line 69

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hecge/public_html/_manager/bootstrap.php:69) in /home/hecge/public_html/index.php on line 22
ხარისხის მართვის სისტემა - ჰიდროსაინჟინრო კომპანია

ხარისხის მართვის სისტემა

ჰიდრო საინჟინრო კომპანია-ს ხარისხის მართვის სისტემა და როლი ჰიდრო საინჟინრო კომპანია-ს მართვაში

ჰსკ -ის ხარისხის მართვის სისტემები წარმოადგენს მართვის ინსტრუმენტს, რომელიც საშუალებას აძლევს ჰსკ მენეჯმენტს მართონ პროცესებთან დაკავშირებული ორგანიზაციების საქმიანობა უფრო ეფექტურად.

პროცესები დაკავშირებული ჰსკ-ს მენეჯმენტთან აღწერილია ხარისხის მართვის პროცედურებსა და წესებში, რომელიც ასევე შეიცავს ყველა მნიშვნელოვანი ხარისხის ჩანაწერს, რომელიც ადასტურებს ფაქტობრივ შედეგებს ჰსკ საქმიანობასთან მიმართებაში. ჰსკ-ს მენეჯმენტის მთავარი მიზანი სრულიად აკმაყოფილებს მომხმარებელის მოლოდინს. დაწესებულების ხარისხის მართვის სისტემა მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ამ მიზნის მისაღწევად . ხარისხის მართვის სისტემა სტრუქტურულია ისე, რომ საშუალებას იძლევა ჩვენმა თანამშრომლებმა აქტიური მონაწილეობა მიიღონ მუდმივი გაუმჯობესების სისტემაში. ავტორები აღნიშნული ინიციატივებისა არიან ჰსკ-ს ხელმძღვანელები.

ჰსკ-ს მენეჯმენტი უფლებას აძლევს ხარისხის მენეჯერს ეფექტურად გაუწიოს მონიტორინგი ხარისხის მართვის სისტემას . ხარისხის მენეჯერი ახორციელებს ზედამხედველობას რომ შექმნას და გააუმჯობესოს ხარისხის მართვის სისტემა . ხარისხის მართვის მენეჯერი ვალდებულია:

  • განსაზღვროს ხარისხის მართვის პოლიტიკის ორგანიზაცია;
  • განსაზღვროს ხარისხის მართვის მიზნები;
  • მართოს ქცევის ანალიზი;
  • უზრუნველყოს საჭირო რესურსები;
  • აცნობოს ჰსკ-ს ყველა თანამშრომელს შეხვედრის აუცილებლობაზე, ხარისხთან დაკავშირებული მოთხოვნები , ისევე როგორც სამართლებრივი და სპეციალური მოთხოვნები ;
  • განსაზღვროს თანამშრომლების პასუხისმგებლობები და უფლებები

ხარისხის მართვის სისტემების ფარგლებში:

ამჟამად ჰიდროსაინჟინრო კომპანია ახორციელებს რამდენიმე პროექტს, რომლებიც პროექტის ციკლის სხვადასხვა ეტაპზეა. ამ ეტაპზე, ხმს იქმნება მხოლოდ მართვის დონეზე (სათავო ოფისი), როგორც ეს ზემოთ იყო აღნიშნული. მომდევნო ხუთი წლის განმავლობაში ხმს შეიქმნება ჰსკ მიერ განხორციელებული პროექტების 80%-ში (ჰსკ იღებს ვალდებულებას, შექმნას ხმს ახალი პროექტი, თუ ის გაიმარჯვებს 1 ტენდერში ან ხელს მოაწერს 1 შეთანხმებას მომდევნო 2 წლის განმავლობაში) ხოლო შემდგომში ყველა ჰსკ პროექტი იმუშავებს ხმს მოთხოვნების შესაბამისად მომდევნო ორი წლის განმავლობაში.

ხარისხის პოლიტიკა

ჰსკ-ს ხარისხის პოლიტიკის სამოქმედო გეგმა ეფუძნება ჩვენი კომპანიის მიერ საჭირო მიზნებისა და ამოცანებს მიღწევებს , განსაზღვრავს ყველა სავალდებულო მოთხოვნებს, მობილიზაციას უკეთებს საჭირო რესურსებს, ისევე როგორც მიმოიხილავს მიღწეულ შედეგებს, დაგეგმვისა და მონიტორინგის მაკორექტირებელ და პრევენციული ღონისძიებებს. ხმს-ის როლი არის მნიშვნელოვანი როგორც სამუშაო შეხვედრების ასევე მართვის პოლიტიკის მუდმივი გაუმჯობესებაში.

ხარისხის მიზნები

ხარისხის მართვის ამოცანები და შესაბამისად მათი ხარისხის პოლიტიკაც განისაზღვრება ხელმძღვანელობის მიერ. შემდეგი მიზნები ორგანიზაციისა ეფუძნება მისი კონკრეტულ მახასიათებლებს:

  • ყოვლისმომცველ მომხმარებელთა საიდენტიფიკაციო, არსებული და მოსალოდნელი მოთხოვნები;
  • ყველა საქმიანობა უნდა ჩატარდეს საკანონმდებლო ბაზების (ჯანდაცვა , გარემოს დაცვა, უსაფრთხოება ) მკაცრად დაცვით;
  • მობილიზება მოხდეს ადამიანური, ფინანსური და ინფრასტრუქტურული რესურსების, რათა დააკმაყოფილოს სამომხმარებლო მოთხოვნები;
  • შეიქმნება სისტემა, რომელიც უზრუნველყოფს, რომ ნებისმიერი შეუსაბამობის , შეცდომის, სარჩელის და საკითხის, კონტროლი და განიხილვა განხორციელდეს მომხმარებელთან /კლიენტთან ერთად;
  • მოხდება რეგულარული მონიტორინგი და მუდმივი გაუმჯობესება ყველა პროცესების, რათა ერთხელ დაადასტუროს, რომ მიღწეული შედეგები შეესაბამება მოთხოვნებს;
  • ყველა ადამიანის, ადმინისტრაციული და ტექნიკური რესურსი , რომელსაც აქვს გავლენა პროდუქციის ხარისხზე უნდა იყოს კონტროლირებადი, რათა თავიდან ავიცილოთ და უარეს შემთხვევაში, მინიმუმამდე იქნას დაყვანილი შეუსაბამობის საჭირო ხარისხი. ხელმძღვანელობამ უნდა უზრუნველყოს, რომ ყველა ჰსკ-ს თანამშრომელი ინფორმირებული იყოს ორგანიზაციის ხარისხის პოლიტიკის მიზნებზე.

ჰსკ-ს მთავარი პროცესების სქემა

ჰსკ-ს ყველა პროცესები იყოფა ორ ჯგუფად:
1. ძირითადი საქმიანობის პროცესებად
2. დამატებითი საქმიანობის პროცესებად.
3. ძირითადი საქმიანობა არის აღწერილი 3 პროცედურის მიერ, ხოლო დამატებითი საქმიანობა აღწერილია 15 პროცედურის მიერ

ხარისხის მართვის სისტემა თითოეული პროცედურის მიერ, განსაზღვრავს მფლობელის თითოეულ პროცესს, რომელიც პასუხისმგებელია განახორციელოს და მუდმივად გააუმჯობესოს პროცედურა. ჰსკ-ს პროცესების სქემა, რომელიც აღწერილია ხარისხის მართვის სისტემაში, მოცემულია ქვემოთ.

შიდა საქმიანობის შიდაპროცესი

1. პროექტის დაგეგმვისა და მომზადების წესი;

პროექტის დიზაინის და დაგეგმვის დეპარტამენტი არის ერთ-ერთი ძირითადი ჰსკ-ს სამსახურებში. ძირითადი მიზნები დეპარტამენტის ასეთია:

  • იდენტიფიცირება რესურსების (ადამიანური, ინფრასტრუქტურულ და სამუშაო პირობების), რომელიც საჭიროა ყოველი პროექტის განსახორციელებლად;
  • განსაზღვროს სამომხმარებლო ბაზართან დაკავშირებული პროცესები
  • გაანალიზოს პროდუქტთან დაკავშირებული მოთხოვნები
  • გადაწყვეტოს შეუძლია თუ არა ორგანიზაციას განახორციელოს მოცემული პროექტი;
  • განსაზღვროს ურთიერთობების გზები მომხმარებელთან
  • დაგეგმოს და მოამზადოს პროექტის დიზაინი

ამ მუხლის მოხსნა შესაძლებელია მხოლოდ მაშინ, როცა მომხმარებელი მოითხოვს სამუშაოების განსხორციელებას მის მიერ დაპროექტებული დიზაინის გამოყენებით . ეს პროცედურა აღწერს დიზაინის მომზადების პროცესს, გადამოწმების და დადასტურების კრიტერიუმებს. იგი განსაზღვრავს ასევე დიზაინის დაგეგმვას და მომზადებას ეტაპობრივად, პროექტის განხორციელებისთვის საჭირო ინფორმაციის არსებობას და განსაზღვრავს გზებს რომ მართოს შესაძლებელი ცვლილებები პროექტში.

2.შესყიდვები

შესყიდვებს აქვს მნიშვნელოვანი გავლენა პროექტის საბოლოო შედეგზე . ამ პროცედურის გზებს განსაზღვრავს მიმწოდებლის შერჩევა, შეფასების და საშუალო შეფასების კრიტერიუმები.

ეს პროცედურა აღწერს პროდუქტის შეკვეთას და მიიჩნევს

  • პროცედურებს, პროცესებს და ინფრასტრუქტურას
  • პერსონალის საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს
  • ხარისხის მართვის მოთხოვნებს

პროცედურა ასევე განსაზღვრავს იდენტიფიკაციას საქონლის პროცესების შესაბამისად, რომელიც აუცილებელია განხორციელდეს, გადამოწმდეს შეკვეთილი პროდუქცია მიმწოდებლის ტერიტორიაზე.

3.სამშენებლო და სარემონტო პროცედურა.

პროცედურა განსაზღვრავს ყველა რესურსის არსებობის აუცილებლობას, რომელიც გამოვლენილი იქნება დიზაინის და განვითარების პროცესში, ასეთი პროცედურები შეიმუშავება რათა შედეგად განისაზღვროს პროცესები რომელიც არ შეიძლება გამოვლინდეს მონიტორინგით და გაზომვით. იგი განსაზღვრავს საჭირო ჩანაწერს და ახდენს შესაბამისი მოთხოვნების დადასტურებას

პროცედურა ადგენს:
- საიდენტიფიკაციო მეთოდებს პროდუქტის ციკლის ყველა ეტაპზე;
- საიდენტიფიკაციო პროდუქტის სტატუსს მონიტორინგის დაცვაზე და გაზომვაზე;
- უნიკალური საიდენტიფიკაციო ჩანაწერის ხელმისაწვდომობას, სადაც ეს საჭიროა.

მართვის დამატებითი საქმიანობა

მართვის დამატებითი ინფრასტრუქტურა:

სატრანსპორტო სამსახური, თანამშრომლებისთვის თბილისში

პროცედურა აღწერს ჰსკ-ს საქმიანობის სპეციფიკას, რომელიც უზრუნველყოფს თანამშრომლების ტრანსპორტით მომსახურებას ძირითადად თბილისში. მას შემდეგ, რაც ჰსკ-ს თანამშრომლები იყენებენ ტრანსპორტს რეგულარულად, დროული სატრანსპორტო მომსახურების მნიშვნელობა საკმაოდ მაღალია. ჰსკ-ს საქმიანობაში ტრანსპორტირების რეგულარული მოთხოვნა, ახორციელებს და ბადებს მძღოლებში დროულობის საკითხს და არსებული პროცედურებით კონტროლს საწვავის გამოყენებაზე, რაც გამოიხატება შესაბამის პროცედურაში. იმის გამო, რომ ჰსკ-ს არ აქვს საკუთარი ავტოსადგომის არე, შეთანხმებები გაფორმებულია მძღოლებთან, რომლებიც არიან მანქანების მფლობელები. შესაბამისად მძღოლები, რომლებიც ფლობენ მანქანებს, სამუშაო საათების შემდეგ ასევე გამოიყენებენ თავიანთ ტრანსპორტს პირადი მიზნებისთვის.

ამიტომ არ არის მიზანშეწონილი, რომ განახორციელდეს მონიტორინგი მოწყობილობებზე . ღირებულების გაანგარიშება ეფუძნება ყოველდღიურ გადაადგილებას და მოძრაობის სავარაუდო კილომეტრაჟის ჩაწერას.

თანამშრომლების სატრანსპორტო მომსახურება თბილისს გარეთ

პროცედურა აღწერს სპეციფიკას, რომელიც უზრუნველყოფს ჰსკ-ს მიერ ძირითადი საქმიანობის განხორციელებისას ჰსკ-ს თანამშრომლების ტრანსპორტით მომსახურებას თბილისის გარეთ. მას შემდეგ, რაც ჰსკ-ს თანამშრომლები გამოიყენებენ ტრანსპორტს რეგულარულად, მნიშვნელობა დროული სატრანსპორტო მომსახურებისა საკმაოდ მაღალია. ჰსკ-ს საქმიანობაში ტრანსპორტირების რეგულარული მოთხოვნა ახორციელებს და ბადებს მძღოლებში დროულობის საკითხს და არსებული პროცედურებით კონტროლს საწვავის გამოყენებაზე, რაც გამოიხატება შესაბამის პროცედურაში. იმის გამო, რომ ჰსკ-ს არ აქვს საკუთარი ავტოსადგომის არე, შეთანხმებები გაფორმებულია მძღოლებთან, რომლებიც არიან მანქანების მფლობელები. შესაბამისად მძღოლები, რომლებიც ფლობენ მანქანებს, სამუშაო საათების შემდეგ ასევე გამოიყენებენ თავიანთ ტრანსპორტს პირადი მიზნებისთვის.

ამიტომ არ არის მიზანშეწონილი, რომ განახორციელდეს მონიტორინგი მოწყობილობებზე . ღირებულების გაანგარიშება ეფუძნება ყოველდღიურ გადაადგილებას და მოძრაობის სავარაუდო კილომეტრაჟის ჩაწერას.

მიმდინარე შენაძენის დაგეგმვა და განაწილება

პროცედურა განსაზღვრავს ჰიდროსაინჟინრო კომპანიისთვის მოთხოვნებს შესყიდვების ლოგისტიკის და საოფისე საქონლის მიწოდებაზე (ინვენტარიზაცია).

ინვენტარი და მართვის ფიქსირებული აქტივები ჰსკ-ს განკარგულებაში

პროცედურა აღწერს მართვი საკითხებს ჰსკ-ს განკარგულებაში ფიქსირებულ აქტივებსა და ინვენტართან დაკავშირებით. პროცედურის მთავარი მიზანი აღწერს დეტალურად ყველა იმ საკითხს, რომლებიც დაკავშირებულია ჰსკ-ს ფიქსირებული აქტივების აღრიცხვასთან, პასუხისმგებელი პირების მიერ ჩანაწერების წარმოებასთან, მათი შემდგომ კლასიფიკაციასა და ასევე იდენტიფიცირდებას გამოუყენებელი / უსარგებლო / ინვენტარის ელემენტით

ფინანსური რესურსების მენეჯმენტი

წლიური ბიუჯეტის მომზადება და კონტროლი

ჰსკ-ს ფინანსური და ეკონომიკური სამსახურის არის ერთ ერთი მომსახურე ორგანიზაცია, რომლის მიზანია მართოს ჰსკ-ს ფინანსური საქმიანობა, შესაბამისი კანონმდებლობის დაცვით. ძირითადი ფუნქციები საფინანსო და ეკონომიკური სამსახურის ასეთია:

პირველადი საბუღალტრო დოკუმენტაციის შექმნა და დამუშავება, ანგარიშებზე მისაღები და ანგარიშების დავალიანება, თვითმმართველი კანონმდებლობის შესაბამისი აღრიცხვა, ურთიერთობები ანგარიშვალდებულ პირებთან;

  • ჩაიწეროს ყველა სახის ხარჯები, შეაფასონ ჩანაწერები და ფიქსირებული აქტივები, მატერიალური და გრძელვადიანი აქტივები.
  • ჰსკ-ს პროექტის წლიური ბიუჯეტი და მის აღსრულებაზე კონტროლი ;
  • მომზადებულ იქნას ძირითადი ფინანსური ანგარიშგები (ბალანსი, შემოსავლის განაცხადი და ფულადი ნაკადის განაცხადი) ;
  • მოახდინოს ბიუჯეტის ორგანიზება, გადაიხადოს დივიდენდები ფინანსთა სამინისტროსთან შეთანხმებით.


აუდიტორთა ჯგუფი: ეს ჯგუფი ეხმარება, რათა უზრუნველყოს სწორი განხორციელება აღნიშნული მიზნების. ამ მიზნით , ჯგუფი:

  • ანხორციელებს ფინანსურ და თემატურ აუდიტს შვილობილი კომპანიებში, ამზადებს დასკვნებს შვილობილი კომპანიებში აუდიტის მდგომარეობაზე და უზრუნველყოფს თანამშრომელთა კონსულტაციებს აუდიტის შედეგებთან დაკავშირებულ საკითხებზე;
  • მონაწილეობას იღებს ჰსკ–ში ინვენტარის შექმნაზე და ამზადებს მოსაზრებებს ინვენტარის ფაქტობრივ მდგომარეობაზე;
  • მონაწილეობას იღებს დისკუსიებში საგადასახადო, საბაჟო საკითხებთან დაკავშირებით.

ეს პროცედურა აღწერს ჰსკ-ს ფინანსური და ეკონომიკური სამსახურის მიერ წლიური ბიუჯეტის მომზადების კონტროლის პროცესს და მის შემდგომ აღსრულებას. აღნიშნული ფინანსური რესურსების ხარჯების დაგეგმვა და კონტროლი არის ერთ ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მექანიზმი.

საინფორმაციო ნაკადის მართვა

შემომავალი და გამავალი კორესპონდენციის რეგისტრაცია

პროცედურა ადგენს ჰსკ-ს მიერ შემომავალ და გამავალ კორესპონდენციის აღწერის პროცესს. მას შემდეგ, რაც ჰსკ ახორციელებს პარალელურად რამდენიმე პროექტს და ყველა მათგანი ტექნიკურად რთული განსახორციელებელია, კორესპონდენციის მიღებისა და დროულად რეაგირების პროცესებს უდიდესი მნიშვნელობა ენიჭება. ეს პროცესები ხელს უწყობს საქმიანობის კოორდინაციას გათვალისწინებული ხელშეკრულების თანახმად და უზრუნველყოფს პრობლემების დროულ გადაწყვეტას და ინფორმაციის გაცვლას. პროცედურის მთავარი მიზანია შეიქმნას ჰსკ-ს მონაცემთა ბაზის გამოყენებით შემომავალი და გამავალი კორესპონდენციები და უზრუნველყოს შესრულების კონტროლის ამოცანები.

დოკუმენტების ნაკადი, მათი შენახვა, გამოშვება და არქივები ( საქმიანი კორესპონდენციის მართვა)

რეგულირება აღწერს ჰსკ–ში შემომავალი / გამავალი დოკუმენტების და შიდა დოკუმენტების ნაკადს. ყველა დოკუმენტი უნდა ინახებოდეს დოკუმენტების მენეჯერის მიერ (საორგანიზაციო მომსახურება) და დოკუმენტების ადმინისტრატორის მიერ (ყველა სხვა მომსახურება). ყველა დოკუმენტი, რომელიც იგზავნება ჰსკ-დან უნდა ინახებოდეს და არქივში უნდა ინახებოდეს დაცვით სისტემის მიერ, რომელიც მოცემულია ამ დებულების თანახმად. დოკუმენტების მენეჯერი ამოწმებს დოკუმენტების სისწორეს და აწარმოებს ძირითადი დოკუმენტის შევსებას და ამ გზით ახორციელებს ადმინისტრატორის მომსახურეობის ხარისხის მონიტორინგს. დოკუმენტების მენეჯერი ასევე აწვდის ტრენინგს იმ თანამშრომლებს, რომლებიც შერჩეულ იქნება დოკუმენტის ადმინისტრატორის მიერ, რომლებიც დაკავშირებულია გარკვეული პროცესებთან, სხვადასხვა მომსახურებასთან.

ხარისხის მენეჯმენტის სისტემის დოკუმენტაციის სტრუქტურა და ფორმატი

ეს დებულება აღწერს სტანდარტულ სტრუქტურას და ხარისხის მენეჯმენტის დოკუმენტაციის ფორმატს ჰსკ–ში. ხარისხის მენეჯერის ფუნქცია არის, რომ აწარმოონ დოკუმენტები რომელიც ჰსკ–ში აღწერს ხარისხის მენეჯმენტის სისტემების არსებულ რეალობას, რომელიც მოითხოვს ამ დოკუმენტების მუდმივად განახლებას. არსებული რეგულაცია ამარტივებს ნებისმიერი თანამშრომელის მუშაობას, ასეთი ტიპის დოკუმენტების ფორმატის შესარჩევად

ეს პროცედურა ეხება ხარისხის მართვის სისტემას რომელიც მოიცავს როგორც ცვლილებებს შექმნილი დოკუმენტებისა , ისევე, ახალი პროცესის აღწერას (რეგულაცია, პროცედურა) ჰსკ-ს საქმიანობაში . იმ შემთხვევაში, თუ არსებული დოკუმენტების დამტკიცების თარიღი და ნომერი შეიცვალა გაცემის პროცედურა ასევე შეიცვალება.

ხარისხის მართვა:
სამუშაო შეხვედრების მართვა
ჰსკ-ს მენეჯმენტი არის პასუხისმგებელი ჰსკ-ს საქმიანობაზე და შესაბამისად ორგანიზაციაში ხარისხის მართვის სისტემის ეფექტური ფუნქციონირებაზე. ამიტომ კორპორაციის მართვის ფარგლებში მუდმივად მიმდინარეობს ეფექტური მენეჯმენტის ჩამოყალიბება გაუმჯობესების პროცესი, რომელიც ხელს შეუწყობს ჰსკ-ს კონტროლის საქმიანობას და უწყვეტად გააუმჯობესებს მენეჯმენტის სისტემის ხარისხს . პერიოდული სამუშაო შეხვედრები, რომელიც აღწერილია მოცემული პროცედურების ფორმატში, წარმოადგენს მართვის ინსტრუმენტის მნიშვნელოვანი ტიპის ხელსაწყოს.

შეთავაზებები, ცვლილებები და სიახლეები ჰსკ-ს საქმიანობაში (ხარისხის მართვის სისტემებში)

ხარისხის მართვის სისტემა ეფექტურია მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ ეს მართლაც ასახავს პროცესებს ორგანიზაციაში. გარე და შიდა ორგანიზაციული ცვლილებები ყოველთვის მოითხოვს ხარისხის მართვის სისტემების გარკვეული კორექტივებს. აქედან გამომდინარე, შეიქმნას ნებისმიერი სისტემა არ არის ერთჯერადი პროცესის აქტი და ეს ყოველთვის დახვეწას / განვითარებას საჭიროებს.

ჰსკ-ს თანამშრომელთა აქტიური მონაწილეობას სისტემის ცვილებაში განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება და ამ მიზნით ხარისხის მართვის სისტემა ყოველთვის უნდა იყოს ღია ორიენტირებული გაუმჯობესებისაკენ. ჰსკ-ს მენეჯმენტი მზადაა განიხილოს ნებისმიერი წინადადება მიმართული ჰსკ-ს საქმიანობის გაუმჯობესებაზე (ხარისხის მართვის სისტემა). ამ მხრივ, ეს პროცედურა უზრუნველყოფს საჭირო მიმართულებით იმ თანამშრომლებს, რომლებიც მზად არიან საკუთარი წვლილი შეიტანონ არსებული ხარისხის მართვის სისტემის გაუმჯობესებაში.

წინადადებები ორიენტირებული ჰსკ-ს მართვის გაუმჯობესებაზე იძლევა ბონუსს თანამშრომელებზე, რომლის წინადადებები , ყველაზე ხშირად არის წარდგენილი და მოაქვს რეალური სარგებელი ჰსკ–თვის. ხარისხის მენეჯერი პასუხისმგებელია შეინარჩუნოს რეესტრის წინადადებები და ინფორმირებული გახადოს პერიოდულად თანამშრომლები მონაცემების შესახებ რეესტრში.

ხარისხის შიდა აუდიტის

პროცედურა აღწერს, თუ როგორ უნდა ჩატარდეს შიდა აუდიტი, რათა შემოწმდეს ხარისხის მართვის სისტემის ფუნქციები ხორციელდება თუ არა შეუფერხებლად და ეფექტურად. მიზანი შიდა აუდიტის არის უზრუნველყოს ჰსკ-ს ყველა ის საქმიანობა რომლებიც გავლენას ახდენენ კორპორაციის ეფექტური ფუნქციონირებაზე ხარისხის მართვის სისტემის მოთხოვნების შესაბამის სტანდარტებთან ერთად. გარდა ამისა, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფუნქცია შიდა აუდიტის არის პრობლემატური საკითხების იდენტიფიცირება და მათი გადაჭრის გზის განხილვა ჰსკ-ს მენეჯმენტთან.

შიდა აუდიტი ტარდება წელიწადში ორჯერ, იმ შემთხვევაში, თუ შიდა აუდიტმა არ გამოავლინა მნიშვნელოვანი შეუსაბამობის დაგეგმილი სრული მასშტაბი, გრაფიკი შიდა აუდიტის გარკვეულ მგრძნობიარე საიტებზე, შემუშავდება დასკვნის საფუძველზე .

მაკორექტირებელი და გამაფრთხილებელი აქციები

პროცედურა აღწერს გზას, რომ აღმოფხვრას მიზეზები დაფუძნებული შეუსაბამობის იდენტიფიცირებაზე, აუდიტზე, მონიტორინგზე და აგრეთვე მიღებულ ინფორმაციაზე, რათა თავიდან ავიცილოთ ინციდენტები, ან სხვა ერთეულები იმავე ადგილზე. შეუსაბამობის რაოდენობა არის ერთ-ერთი გასაღები მუდმივად გაუმჯობესების პროცესის. ბევრი ორგანიზაციები იყენებს მას.

პროცედურა აღწერს დოკუმენტირებულ პროცესს რომ მოხდეს მოთხოვნის იდენტიფიცირება:

  • შეუსაბამობა ანალიზის (მათ შორის, პრეტენზიები კლიენტის);
  • განსაზღვრა შეუსაბამობის მიზეზების;
  • აფასებენ ქმედებას, რომელიც ხელს უშლის ხელახალ შეუსაბამობას;
  • განსაზღვრა და განხორციელება საჭირო ქმედებების;
  • ჩანაწერი ქმედეების განსახორციელებლად ;
  • განხორციელებული ქმედებების ანალიზი.

მართვის შეფასება და მოწყობილობების კონტროლი

პროცედურა აღწერს მოწყობილების გამოყენებას, მართვას და შედეგების ჩაწერას პროცედურების საზომს, საკონტროლო პროცესებსა და პროდუქტებზე.

მართვის არაადეკვატური პროდუქტი /დეფექტი /

პროცედურა აღწერს პროდუქტების თვისებების მართვის გზებს, რომელიც ვერ აკმაყოფილებს მოთხოვნებს. პროცედურა განსაზღვრავს მართვის სხვადასხვა გზებს შეუსაბამობის სხვადასხვა დონეზე და გავლენას ახდენს პროდუქტის ან მომსახურების საბოლოო ხარისხზე.

  • ორგანიზაციებმა უნდა უზრუნველყონ, იდენთიფიცირება პროდუქტის რომელიც არ აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და მისი მიწოდება აცილებული უნდა იქნას მომხმარებებელზე;
  • კონტროლი, პასუხისმგებლობა და კომპეტენცია მენეჯმენტის არასაკმარისი პროდუქტის მართვაზე, განისაზღვრება და დოკუმენტირებული იქნება;
  • შეუსაბამობა უნდა აღმოიფხვრას;
  • აწარმოოს კიდევ ერთხელ მას შემდეგ, რაც შესაბამისი სანქცია გაიცემა;
  • მიღოს აუცილებელი ზომები, რათა თავიდან ავიცილოთ მისი გამოყენება პირველადი მიზნით.

ხარისხის მართვის სისტემის დოკუმენტაცია

მართვის პროცესის შიდა საქმიანობა:

  • პროექტი დიზაინის დაგეგმვასა და მომზადების პროცედურა
  • შესყიდვები;
  • სამშენებლო და სარემონტო პროცედურა


მართვის დამატებითი საქმიანობა

1.
მართვის დამატებითი ინფრასტრუქტურა:

  • სატრანსპორტო სამსახური თანამშრომლებისთვის თბილისში
  • სატრანსპორტო სამსახური თანამშრომლებისთვის თბილისს გარეთ
  • აქტუალური შენაძენის დაგეგმვა და განაწილება
  • ინვენტარის და მართვის ფიქსირებული აქტივები ფსკ განკარგულებაში

2. ფინანსური რესურსების მენეჯმენტ

  • წლიური ბიუჯეტის მომზადება და კონტროლი

3. საინფორმაციო ნაკადის მენეჯმენტი

  • რეგისტრაციაში შემომავალი და გამავალი კორესპონდენციები
  • დოკუმენტების ნაკადი, მათი შენახვა, გამოშვება დაარქივება (საქმიანი კორესპოდენციის მართვა)
  • ხარისხის მენეჯმენტის სისტემის დოკუმენტაციის სტრუქტურა და ფორმატი

4. ხარისხის მართვა:

  • სამუშაო შეხვედრების მართვა
  • შეთავაზებები, ცვლილებები და სიახლეები ჰსკ-ს საქმიანობაზე (ხარისხის მართვის სისტემები)
  • ხარისხის შიდა აუდიტი
  • მაკორექტირებელი და გამაფრთხილებელი აქციები
  • მმართველი საზომი და საკონტროლო მოწყობილობები
  • არაადეკვატური პროდუქტის მენეჯმენტი /დეფექტი/